HTML

ZupaRicsi moves to NL

Hollandiaba koltoztem, es itt szamolok be arrol hogy mi van velem.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Karrier





View Szekeres Richard's profile on LinkedIn

Penzugyek

2007.07.25. 21:10 zupa

Modern autok...

Tobb mint 10 eve, mikor a Win95 volt a legujabb opredszer, sokszor hallottam a kovetkezo viccet:
Egy villamosmernok, egy gepeszmernok, es Bill Gates ulnek egy autoban. Az auto megall alattuk.
A gepeszmernok megszolal:
- Biztos a karburatorba jutott valami kosz a benzinbol. Szedjuk szet, tisztitsuk meg, aztan mar mehetunk is tovabb.
Mire a villamosmernok:
- Szerintem meg a gyujtassal van baj. Nezzuk meg a gyertyakat, a gyujtotekercset stb.
Mire Bill Gates:
Uraim, ennel egyszerubb a megoldas. Zarjunk be minden ablakot, szalljunk ki, majd vissza, inditsuk ujra az autot, es minden a legnagyobb rendben lesz...

Sajnos ami akkoriban viccnek szamitott az valosag lett.
Uton voltunk Zwollebe, amikor a sztradan egyszerre csak felvillant egy autot es lakatot szimbolizalo sarga piktogram. Azt se tudtam mit jelent. Megkertem Marijet, nezze meg a kezikonyvet, mert azt Holladul irtak igy en ugyse ertenem. Kiderult, a gyari immobilizer nem erzekeli a kulcs jelet. Franko... Szoval leallitas utan mar nem fog elindulni. Gyorsan kerestunk egy Fiat szervizt, aztan nem messze tole leallitottam a kocsit. Mint a viccben, bezartuk az ablakokat, kiszalltunk, taviranyitoval bezartam, kinyitottam es ujrainditottam. Es mukodott! A piktogram nem vilagitott tobbe, es mehettunk tovabb...

Modern autok...

Szólj hozzá!

Címkék: fiat auto hun grande punto


A bejegyzés trackback címe:

https://zupa.blog.hu/api/trackback/id/tr53125402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása